Schimba datele

Oferte

Descrierea hotelului



Localizare: Complex Phoenicia Holiday Resort 4**** este situat in Mamaia Nord, la aproximativ 160 de metri de plaja si a fost inaugurat in anul 2010.

PREZENTARE SPATII DE CAZARE
SUITA a cuprinde un spatiu deschis cu living (canapea fixa, extensibila sau modulara) si bucatarie, zona pentru dormit, baie si terasa.
STUDIO a cuprinde un spatiu deschis cu living (canapea fixa, extensibila sau modulara) si bucatarie, zona pentru dormit, baie si terasa.
SUITA CU 2 PATURI a cuprinde doua dormitoare, hol, baie si terasa, fara zona de living.
APARTAMENT JUNIOR a cuprinde un dormitor, living cu canapea modulara sau extensibila, hol, baie si terasa..
APARTAMENT STANDARD CU 2 CAMERE a cuprinde un dormitor, living (canapea fixa, extensibila sau modulara), bucatarie, hol, baie si terasa.
APARTAMENT SUPERIOR CU 2 CAMERE a cuprinde un dormitor, living (canapea fixa sau modulara), bucatarie, hol, baie si terasa.
Apartamentul este pozitionat in corpurile de cazare Jad si Opal, cele mai apropiate de mare. Oaspetii beneficiaza de parcare separata.
APARTAMENT STANDARD CU 3 CAMERE a format din doua dormitoare, living (canapea fixa, extensibila sau modulara), bucatarie, hol, baie si terasa.
(Situat si la etajul 8 a accesul de la etajul 7 la etajul 8 se face doar pe scari.)
APARTAMENT SUPERIOR CU 3 CAMERE a cuprinde trei dormitoare, living (canapea fixa, extensibila sau modulara), bucatarie, hol, 2 bai si o terasa generoasa.
Apartamentul este pozitionat la etajul 8 al corpurilor Coral, Rubin, Topaz, Smarald, Safir (acces cu liftul pana la etajul 7). Oaspetii beneficiaza de parcare separata.
Spatiile de cazare prezinta in zona de living canapea fixa, extensibila sau modulara.
Alocarea spatiilor de cazare se realizeaza in functie de disponibilitatea hotelului din ziua check-in-ului. Din acest motiv NU putem garanta un anumit tip de canapea, un anumit etaj, apartamente alaturate sau un anumit corp de cazare.

FACILITATI SPATII DE CAZARE
Televizor LCD in living, cablu TV, aer conditionat, internet wireless, baie cu cada/dus, prosoape, cosmetice hoteliere, uscator de par, bucatarie dotata cu vesela, frigider, seif, uscator rufe, masa si fier de calcat, housekeeping zilnic.
La cerere: cuptor microunde, filtru de cafea, cana electrica, plita electrica.

SERVICII INCLUSE
Parcare proprie supravegheata, Internet WI-FI, presa (in receptie), prosoape de plaja (oferite la cazare, la cerere, pe baza de tichet), sezlonguri si umbrele la plaja si piscine, parc de joaca pentru copii (pe categorii de varsta), teatru de vara/cinema, Parcul Indragostitilor (foisoare pentru seri romantice), jocuri si concursuri pentru adulti si copii (la plaja, piscine, terasa), piscine exterioare pentru adulti si copii cu tobogane, piscina interioara cu apa incalzita, animatori, petreceri tematice, karaoke, carnaval, clase de aerobic, zumba, yoga, pilates si aquagym, baza sportiva (tenis/baschet/fotbal/volei), spalatorie haine cu autoservire, cabinet cu asistent generalist, statie radio interna.

SERVICII CONTRA-COST
Transfer la/de la gara/aeroport Constanta/Bucuresti, centru de fotografiere, servicii de masaj, farmacie, complex de magazine (alimente/cosmetice/jucarii), Club Games/Biliard, sporturi nautice, instructor de sport, baruri, restaurante.
In perioadele 27.05.2026a18.06.2026 si 31.08.2026a13.09.2026, anumite facilitati ale complexului pot fi suspendate sau pot functiona cu program redus. Programul artistic pentru copii se desfasoara in perioada 18.06.2026a31.08.2026, iar cel pentru adulti in intervalul 25.06.2026a31.08.2026.

TIPURI DE PACHETE
  • CAZARE + MIC DEJUN: include micul dejun, servit incepand cu a doua zi de cazare si inclusiv in ziua plecarii. Bauturi incluse: apa, bauturi racoritoare la dozator, ceai, cafea.
  • CAZARE + DEMIPENSIUNE: include micul dejun si pranzul, servite incepand cu a doua zi de cazare si inclusiv in ziua plecarii. Bauturi incluse: apa, bauturi racoritoare la dozator, ceai, cafea, bere la draft si vin alb/rosu/rose la dozator.
  • CAZARE + PENSIUNE COMPLETA: include mic dejun, pranz si cina. In prima zi de cazare se serveste cina, incepand cu a doua zi toate mesele, iar in ziua plecarii doar mic dejun si pranz. Bauturi incluse: apa, bauturi racoritoare la dozator, ceai, cafea, bere la draft si vin alb/rosu/rose la dozator.
  • CAZARE + ALL INCLUSIVE: include mic dejun, pranz, gustari, cina, bauturi alcoolice si nonalcoolice. In prima zi de cazare se serveste cina, incepand cu a doua zi toate mesele, iar in ziua plecarii doar mic dejun si pranz. Gustarile de tip finger food (selectie limitata de produse dulci si sarate, pentru servire rapida) sunt disponibile intre orele 16:00-17:30.
  • Bauturi incluse: bere draft, vin alb/rose/rosu la dozator, whisky, vodka, rom, gin, lichior, long drinks.
    Selectia de bauturi alcoolice cuprinde cate doua sortimente din fiecare categorie, iar gama de long drinks include minimum cinci sortimente; in functie de sezon si disponibilitate.
    • Bauturile incluse pentru tipurile de masa 1, 2 si 3 sunt disponibile doar in restaurant, in timpul servirii mesei.
    • Pachetul de bauturi inclus in tipul de masa ALL INCLUSIVE este disponibil in restaurant (in intervalul de servire al meselor principale), la barul de pe plaja (program 10:00a19:00), la barul de pe piscina (program 10:00a19:00) si la terasa Relax (program 20:30a22:30).
    • Servirea meselor principale in restaurantul hotelului se face in regim buffet suedez, in intervalul: 07:00a10:00 a mic dejun, 12:30a15:00 a pranz, 19:00a21:00 a cina.
    • Pentru accesul in restaurant, este obligatorie purtarea bratarii. Lipsa bratarii primite la check-in, care atesta tipul de masa rezervat, poate duce la refuzul hotelului de a servi oaspetii.
    • Este interzisa iesirea cu alimente sau bauturi din incinta restaurantului, chiar daca scopul este pastrarea acestora in camera.
    In prima zi de cazare se serveste cina, incepand cu a doua zi se servesc toate mesele, iar in ziua plecarii doar mic dejun si pranzul. Pranzul din ziua cazarii nu este inclus in pachet; acesta poate fi achizitionat contra cost, atat la receptia locatiei, cat si la receptia restaurantului.

    REGULAMENT
    Sosirea si plecarea
    • Primirea camerei (check-in) se poate face doar incepand cu ora 16:00, prezentand actul de identitate (si certificatul de nastere al copiilor, daca este cazul) pentru inregistrarea in sistemul de gestiune hoteliera (si voucher-ul de cazare, daca este cazul), pentru eliberarea cheii aferente spatiului de cazare rezervat.
    • Eliberarea camerei (check-out) se va face inainte de ora 12:00; predarea cardurilor de acces/cheilor la receptie dupa expirarea perioadei rezervate se va face pana cel tarziu la ora 12:00, dupa verificarea camerei de catre personalul hotelului.
    • Suplimentarea numarului de oaspeti se va realiza doar daca capacitatea spatiului de cazare permite; acestia sunt obligati sa se inregistreze la receptie, sa completeze fisa de cazare si sa achite diferentele de tarif.
    • Daca in prima zi de sejur se doreste cazarea inainte de ora 16:00, solicitarea se onoreaza in limita disponibilitatii si se aplica taxa de early check-in de 100 euro TVA inclus (interval 09:00a16:00) si 100% din contravaloarea noptii de cazare pentru check-in mai devreme de ora 09:00. Pentru eliberarea apartamentului dupa ora 12:00 in ultima zi de sejur, se aplica taxa suplimentara 100 euro TVA inclus (interval 12:00a17:00) si 100% din contravaloarea noptii de cazare pentru depasirea orei 17:00.
    • Oaspetii pot lasa bagajele la receptie dupa eliberarea apartamentului, intr-un spatiu dedicat pentru 24 de ore, fara costuri suplimentare.
    • Daca bagajele raman in apartament dupa check-out, se va plati taxa suplimentara de utilizare a apartamentului (aceeasi ca pentru late check-out).
    • La check-out, oaspetii au obligatia de a preda bratara de acces primita la sosire; nepredarea acesteia atrage costuri suplimentare evidentiate in balanta clientului.
    Cazare
    Oaspetii se obliga sa respecte urmatoarele reguli:
    • sa nu deterioreze amenajarea sau obiectele din dotarea hotelului; in caz contrar, datoreaza hotelului suma egala cu valoarea achizitionarii/amenajarii obiectului deteriorat si manopera aferenta;
    • sa nu preia bunuri din dotarea hotelului;
    • sa pastreze linistea pentru a nu deranja alti oaspeti;
    • sa nu intre fara permisiune in alte camere sau in spatiile destinate doar personalului hotelului.
    • sa anunte persoanele care vin in vizita nefiind cazate in cadrul locatiei; intrarea acestora in hotel se va face doar in urma legitimarii si inregistrarii la receptia hotelului impreuna cu persoana cazata care urmeaza sa fie vizitata;
    • sa nu lase copiii nesupravegheati in niciunul dintre spatiile hotelului; orice accident produs ca urmare a nesupravegherii copiilor in incinta locatiilor Phoenicia Holiday Resort, Phoenicia Luxury si Phoenicia Royal nu este responsabilitatea hotelului, ci a persoanelor care insotesc copiii si sunt insarcinate de supravegherea acestora; parintii, tutorii sau insotitorii sunt responsabili pentru actiunile minorilor si se obliga sa aiba grija de ei, respectiv ca acestia sa se comporte civilizat si sa nu deranjeze alti oaspeti ai hotelului;
    • sa anunte cat de repede posibil orice defectiune a aparatelor, instalatiilor sau alte neconformitati tehnice/mobilier din dotarea hotelului. Eventualele defectiuni tehnice pot aparea oricand. De indata ce sunt sesizate, acestea vor fi anuntate prompt la receptia hotelului, urmand ca in cel mai scurt timp un technician sa remedieze defectiunea. O defectiune neanuntata nu poate fi reparata si nu poate fi reclamata dupa plecarea oaspetelui;
    • sa nu arunce in toaleta obiecte care ar putea conduce la avarierea statiei de colectare a rezidurilor;
    • sa contacteze de urgenta receptia imediat ce a pierdut cheia/cardul de acces in camera. Pentru eliberarea duplicatului este necesara identificarea cu un document de identitate; orice pierdere va percepe un cost suplimentar pentru inlocuire;
    • sa informeze personalul receptiei sau al restaurantului cu privire la orice alergie sau intoleranta la vreun aliment;
    • sa nu foloseasca prosoapele sau lenjeria pentru: sters parul, vopsit, pentru demachiat, curatat incaltamintea, geamantanele, pardoseala etc. Prosoapele se vor folosi pentru uz corporal. Daca vor fi identificate prosoape sau lenjerie deteriorate de utilizarea necorespunzatoare, acestea se vor imputa ca dauna si se vor achita de catre turistul responsabil. In caz contrar, hotelul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea camerei si de a evacua oaspetii fara restituirea contravalorii serviciilor achitate;
    • lenjeria de camera (cearceafuri, prosoape, halate, papuci) este destinata utilizarii exclusive in incinta camerei. Este interzisa scoaterea oricarei piese de lenjerie in exterior, la plaja sau piscina;
    • prosoapele pentru plaja/piscine se ridica de la Centrul de prosoape, in schimbul cupoanelor primite la receptie, la cerere, in momentul cazarii. La eliberarea camerei, se returneaza cupoanele. Nereturnarea cupoanelor reprezinta paguba si se taxeaza ca atare (100 lei/cupon). Prosoapele de plaja se ridica o singura data pe zi, in intervalul 08:00a17:00, si sunt destinate utilizarii pe tot parcursul zilei. Predarea prosoapelor si recuperarea tichetului se face doar incepand cu ora 17:00, exceptie facand oaspetii care au check-out. Pe timpul zilei, prosoapele NU vor fi schimbate;
    • orice accident produs ca urmare a utilizarii necorespunzatoare a obiectelor din dotare sau a utilizarii facilitatilor hotelului fara respectarea normelor de securitate nu este responsabilitatea hotelului;
    • introducerea si utilizarea echipamentelor de gatit/incalzit in camerele de hotel (in afara celor puse la dispozitie de hotel) este strict interzisa din motive de siguranta la incendiu, conform legislatiei in vigoare;
    • se interzice cu desavarsire introducerea in hotel de armament, arme albe sau substante lacrimogene. Conform legislatiei romane, consumul sau comercializarea de substante halucinogene sau psihotrope este interzis si se pedepseste;
    • nu este permis nudismul sau orice forma de exhibitionism in incinta hotelului;
    • gunoiul si resturile menajere se vor depozita in cosurile de gunoi amplasate pe raza hotelului;
    • pentru copiii sub 2 ani exista posibilitatea oferirii, in limita disponibilitatii, a unui patut. Oaspetii trebuie sa comunice receptiei la check-in daca au nevoie de un patut pentru copil pentru a se putea onora solicitarea;
    • nu este permis alergatul sau practicarea oricarui sport in lobby sau in holurile hotelului;
    Alocarea spatiilor de cazare
    • Pentru Hotelul Phoenicia Holiday Resort, spatiile de cazare cuprind canapele extensibile, fixe sau modulare. Alocarea apartamentelor se face in functie de disponibilitatea hotelului din ziua cazarii. Din acest motiv, nu se poate garanta un anumit etaj, apartamente alaturate sau un anumit tip de canapea. Solicitarile de acest gen sunt considerate preferinte ale turistilor, pe care incercam sa le satisfacem in limita disponibilitatii.
    Restaurant
    • Toate cele trei mese (mic dejun, pranz si cina) vor fi servite in cadrul restaurantului Kasttane, in regim bufet suedez;
    • Principiul bufetului este consumul fara restrictii de structura sau cantitate a preparatelor, insa exclusiv in intervalul alocat si exclusiv in salonul dedicat acestui tip de serviciu. Oaspetilor nu le este permis sa scoata din perimetrul spatiilor de servire tip bufet vesela, tacamuri, sticlarie sau preparate/bauturi, chiar daca scopul este pastrarea acestora in apartament. Pentru cazuri exceptionale medicale se poate solicita asistenta sefului de sala;
    • Structura sortimentelor de produse si preparate pentru bufet este stabilita astfel incat sa existe cat mai multe optiuni pentru cat mai multe preferinte, insa nu poate acoperi toate preferintele. Mesele principale prezinta zilnic un sortiment relativ constant, cu alternante la fiecare cateva zile asupra tipurilor de produse sau preparate din diferite grupe.
    • Accesul in salonul dedicat in vederea servirii mesei se face pe baza precizarii la intrare a numarului de apartament, a numelui complet al titularului de rezervare si a componentei familiei;
    • Pentru accesul in cadrul restaurantului, este obligatorie purtarea bratarii la mana. Lipsa bratarii primite la check-in, care atesta tipul de masa rezervat, poate duce la refuzul hotelului de a servi oaspetii;
    • In cadrul restaurantului sunt interzise aducerea si consumarea bauturilor alcoolice din exterior, fara acordul prealabil al conducerii. Restaurantul isi rezerva dreptul de a nu mai servi persoanele aflate in stare de ebrietate sau care au consumat deja bauturi alcoolice in cantitati mari si devin recalcitrante.
    Piscine
    • Nu este permis accesul la piscine persoanelor aflate sub influenta alcoolului sau a drogurilor;
    • In zona piscinelor este obligatoriu echipamentul adecvat: costum de baie, papuci, prosop;
    • Este interzisa frecventarea zonei acvatice daca prezentati simptome de boli dermatologice sau leziuni ale pielii, chiar daca pielea este protejata cu pansamente medicale;
    • Copiii pot sta la piscine doar insotiti de un adult;
    • Hotelul Phoenicia Holiday Resort nu este responsabil pentru vatamarile suferite de copii in zona piscinelor, din neglijenta acestora sau a insotitorilor;
    • Pentru copiii cu varsta de pana la 3 ani este obligatoriu utilizarea de pampers special pentru apa;
    • Accesul la piscinele din complex este gratuit si permis numai pentru oaspetii hotelului;
    • Folosirea dusurilor inainte de utilizarea piscinelor este obligatorie;
    • Orice persoana care utilizeaza piscina isi asuma raspunderea pe durata utilizarii acesteia;
    • Este interzis accesul in bazine in afara programului de functionare afisat;
    • Este interzis fumatul in perimetrul piscinelor;
    • Este interzis consumul de bauturi in piscine;
    • Este interzisa folosirea paharelor si a veselei de sticla in zona piscinelor;
    • Este interzis accesul in zona de piscine cu seminte, alimente sau fructe;
    • Sunt interzise sariturile de pe marginea bazinului, alergatul, bruscarile, scufundarile cu forta si stropirea altor inotatori; in caz contrar, hotelul nu isi asuma responsabilitatea pentru eventuale accidente;
    • Accesul in si din piscina se va face doar pe scari;
    • Este strict interzis accesul turistilor in camera tehnica (depozitul cu substante dezinfectante);
    • Toti utilizatorii piscinei sunt obligati sa poarte costum de baie. Este interzis scaldatul cu imbracaminte de strada, tricouri, lenjerie intima, pantaloni 3/4 etc.;
    • Este interzisa flegmarea, suflarea nasului, urinarea sau defecarea in bazin;
    • Sunt permise articolele ajutatoare pentru inot (plute, fluturasi, colacei etc.), dar nu sunt permise barci sau saltele gonflabile;
    • Persoanele care nu stiu sa inoate sau au inaltimea sub 1.20 m trebuie sa poarte echipament de protectie;
    • Este strict interzis scaldatul in timpul unei furtuni;
    • Este interzisa aruncarea in apa a obiectelor personale, nisipului, pietrisului etc.;
    • Hotelul nu isi asuma responsabilitatea pentru furt pe suprafata proprietatii. Obiectele de valoare nu trebuie lasate nesupravegheate.
    Spatiul de parcare si autoturismele
    • Hotelul Phoenicia Holiday Resort pune la dispozitia oaspetilor locuri de parcare, in limita disponibilitatii. Parcarea este permanent monitorizata video;
    • Desi sunt luate toate masurile de precautie, hotelul nu isi asuma responsabilitatea pentru furt sau daune pe suprafata proprietatii. Obiectele de valoare nu trebuie lasate in autoturisme;
    • Parcarea autovehiculelor clientilor este gratuita, posibila in limita locurilor disponibile. Hotelul nu rezerva locuri si nu percepe taxa. Parcarea reprezinta proprietate privata, iar accesul se face respectand legislatia rutiera. Hotelul nu isi asuma responsabilitatea civila sau penala pentru pagube, bunuri personale lasate in interiorul masinilor sau daune cauzate de oaspeti sau terte persoane;
    • Cardul de acces pentru parcare, oferit la receptie, trebuie amplasat vizibil pe bordul autovehiculului.
    Siguranta obiectelor personale
    • Se recomanda folosirea seifurilor disponibile in apartamente pentru depozitarea obiectelor de valoare. Hotelul nu isi asuma responsabilitatea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate in incinta hotelului.
    Climatizarea
    • Sistemul de climatizare nu functioneaza cu usa de la balcon deschisa sau oscilobatanta.
    Cod vestimentar
    • Phoenicia Hotels nu practica un cod vestimentar special, dar impune decenta si respect fata de ceilalti oaspeti si fata de personal;
    • Nu vor fi acceptate in restaurant, lifturi si receptia locatiei persoanele imbracate intr-o tinuta neadecvata specificului si standardelor impuse de hotel (ex. bust gol etc.).
    Fumatul
    • Fumatul traditional si tigara electronica nu sunt permise in incinta locatiei, conform legislatiei aplicabile in vigoare (Legea 349/2002 modificata si completata prin Legea 15/2016). Hotelul Phoenicia Holiday Resort are amenajate spatii pentru fumatori in aer liber;
    • Hotelul Phoenicia Holiday Resort dispune doar de spatii de cazare pentru nefumatori. In cazul nerespectarii prevederilor prezentului regulament, se va aplica o taxa de 150 euro/noapte (valoarea in lei va fi calculata la cursul intern al locatiei de 1 euro = 5.1 lei), reprezentand serviciile de curatenie a spatiului de cazare.
    Animalele de companie
    • Iubim animalele, insa regula generala nu permite cazarea in hotel a persoanelor insotite de animale.
    Sesizari si reclamatii
    • Reclamatiile privind calitatea serviciilor turistice prestate se vor face pe loc, in perioada sederii turistilor in hotel;
    • Reclamatiile ulterioare se vor face in termen de maxim 2 zile lucratoare de la data plecarii clientilor, si vor fi analizate, iar hotelul va exprima in scris punctul de vedere in termen de 7 zile lucratoare de la primire;
    • Nu se vor lua in calcul reclamatii ulterioare sederii, ce nu au fost sesizate pe perioada in care turistul a beneficiat de pachetul de servicii;
    • Hotelul Phoenicia Holiday Resort se obliga sa rezolve orice reclamatie primita pe perioada sederii in maximum 48 de ore de la formularea acesteia.
    Selectarea oaspetilor
    • Clientul trebuie sa se conformeze regulamentului de ordine interioara al hotelului, respectand linistea in hotel si restaurant, normele de convietuire sociala si cele morale;
    • Oaspetii Hotelului Phoenicia Holiday Resort trebuie sa aiba grija de bunurile din proprietatea hotelului, lasate in folosinta lor pe perioada cazarii;
    • Orice incalcare a uzantelor hoteliere sau a normelor morale si de convietuire sociala da dreptul hotelierului sa intrerupa imediat cazarea, fara preaviz si fara returnarea costurilor achitate;
    • Ne rezervam dreptul de a refuza cazarea, servirea in restaurant si accesul in cadrul hotelului oaspetilor in stare de ebrietate, nepoliticosi sau turbulenti, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjeaza alti oaspeti;
    • Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradari ale bunurilor materiale apartinand hotelului va fi suportata de cei vinovati;
    • Nu sunt acceptate: comportamentul necivilizat sau agresiv, manifestari fizice sau verbale obscene, ton nepotrivit, insulte, hartuire fizica sau sexuala, sau orice abuz fizic sau psihic asupra unui angajat, a oaspetilor hotelului sau a oricarei persoane din ansamblul hotelier. Ne rezervam dreptul de a evacua oaspetii cu atitudine necorespunzatoare;
    • Tinand cont de cele mentionate, ne rezervam dreptul de a selecta oaspetii;
    • Conducerea hotelului poate inceta furnizarea serviciilor catre oaspetii care nu respecta regulamentul intern, fara obligatia de a restitui contravaloarea serviciilor achitate.
    In conformitate cu HCL (Hotararea Consiliului Local Navodari) nr. 2/10.02.2022, privind aprobarea regulamentului pentru instituirea taxei speciale pentru promovarea turismului in zona de statiune a orasului Navodari, coroborata cu Anexa aferenta HCL Navodari nr. 2/10.02.2022 a REGULAMENTUL pentru instituirea taxei speciale pentru promovarea turismului, ase aproba introducerea/implementarea de catre unitatile de cazare care isi desfasoara activitatea pe raza orasului Navodari, a taxei speciale pentru promovarea turismului, care va fi achitata la receptia hotelului in momentul efectuarii check-in-ului, de catre persoanele care beneficiaza de servicii de cazare prin unitatile de cazare care isi desfasoara activitatea pe raza orasului Navodari (hoteluri 5, 4, 3, 2, 1 stele, etc.), cu mentiunea ca agentii economici/unitatile de cazare care gestioneaza structurile de cazare au obligatia de a incasa si varsa la bugetul local al orasului Navodari taxa speciala pentru promovarea turismului, care va fi in cuantum de 1% din valoarea tarifului de cazare exclusiv TVA, pentru fiecare noapte de cazare.a

    Harta

     
     

    Alte hoteluri in destinatie

    11 % Oferta Speciala
    Hefaistos

    Hefaistos

    Mamaia, Jud. Constanta, Romania

    de la 928.48 Lei/pers

    Vila Sangria

    Mamaia, Jud. Constanta, Romania

    de la 903.84 Lei/pers

    Iaki

    Mamaia, Jud. Constanta, Romania

    de la 823 Lei/pers